QUALITY TAX ADVICE.
EFFICIENTLY DELIVERED THROUGH OUR PORTAL.

MY ARCHIPEL: UW ONLINE TAX ORGANIZER

Wij hebben MyArchipel ontwikkeld om te dienen als uw ‘online tax organizer’. Het idee is om de niet fiscaal-inhoudelijke taken te automatiseren en inzichtelijk te maken. Dit zorgt ervoor dat wij sneller kunnen werken, dat wij enkel tijd besteden aan belastingadvies, en dat u doorlopend inzicht heeft in wat wij doen. Zowel qua tijdsbesteding, als qua inhoudelijke productie.

MyArchipel Jobs

MyArchipel werkt op basis van ‘jobs’. In uw dashboard ziet u de jobs die worden uitgevoerd of gepland zijn, hoeveel tijd hieraan is besteed en wat de urenregels zijn, en wat de status is van de uiteindelijke productie.

Joboverzicht

In uw persoonlijke portalomgeving kunt u al uw ‘jobs’ in één menu zien. Hierin wordt de deadline weergegeven en de status van het project. Afgeronde ‘jobs’ blijven in uw overzicht staan, zodat u met één druk op de knop kunt terugvinden wat de conclusie was van eerder uitgevoerde klussen. Bijkomend voordeel is dat dit nieuwe collega’s in staat om zich direct in te lezen, of andere dienstverleners om zich snel in uw fiscale achtergrond te oriënteren.

Jobmenu

Wanneer u één specifieke job aanklikt, treft u hier de standaardindeling met de mappen:

Fact finding
hierin slaan wij de relevante bestanden in een veilige omgeving op, zodat deze niet meer beschreven hoeven te worden in het advies;

Correspondentie
hierin slaan we de meest belangrijke emails en gespreksnotities op;

Advies
hierin treft u het ‘eindproduct’- de conclusie van de fact finding en correspondentie, en ons werk;

Invoices
hier treft u de (door de portal gegenereerde) rekeningen die op de job betrekking hebben. De facturen bevatten automatisch de urenregels zoals die in het systeem zijn geschreven en kunnen niet met handmatige inputs worden aangepast;

Uren
in dit overzicht ziet u wie, op welke dag, wat voor u heeft gedaan en hoeveel tijd dit heeft gekost. Dit overzicht wordt elke dag geupdatete, waardoor u altijd doorlopend inzicht heeft in onze tijdsbesteding en daarmee in onze koers en in uw kosten.

Urenoverzicht

In dit overzicht heeft u per job een live inzicht in ons CRM-systeem. Door deze directe koppeling willen wij de dienstverlening transparant maken. Een van de meest gehoorde bezwaren op fiscale diensten is immers dat de uiteindelijke rekening onvoorspelbaar is, waardoor de afweging wel- of niet advies in te winnen zich bezwaarlijk laat maken. Bij Archipel doen we de gordijntjes open. Het is immers niet meer dan logisch dat u altijd kunt zien wat wij voor u doen.

Onze focus

Klik op de onderdelen om meer informatie te verkrijgen.

YOU

Onze specialisatie

Klik op de onderdelen om meer informatie te verkrijgen.

NEEM CONTACT MET ONS OP